Vi tilbyder online booking

Vi tilbyder online booking - Se mere

Om Odsherreds Dyrehospital

Dyrlægerne i det skønne Odsherred

Odsherreds Dyrehospital er et stort moderne dyrehospital, der tager sig af alle dyrearter.

Vi tager os af alt fra almindelige sundhedsundersøgelser og vaccinationer, til udredning af medicinske og kirurgiske patienter. Hospitalet er udstyret med ultralydsskanner, mobilt digitalt røntgen og endoskop.

Vi er et team af 8 dyrlæger og 7 veterinærsygeplejersker, klinikassistenter og veterinærsygeplejerske elever, som er klar til at hjælpe dig og dit kæledyr.

Vi holder til i det naturskønne Odsherred på henholdsvis Odsherreds Dyrehospital i Asnæs og Nykøbing Dyreklinik i Nykøbing Sjælland.

Vi prioriterer høj faglig kvalitet og service til vores klienter og patienter, og er ISO-9001 certificeret igennem ISO Dyrlægen, læs mere her

Læs om vores værdigrundlag her

I år 2019 havde vi 50 års jubilæum - du kan læse hele historien om de sidste 50 år på Odsherreds Dyrehospital her

Ønsker i at høre nærmere om vores behandlinger og hospitaler, er I meget velkomne til at kontakte os. Enten via mail eller telefon.